Saturday, September 24, 2011

#MSS2011 Senarai hotel sudah keluar untuk My Selangor Story 2011!

Senarai hotel yang bakal peserta My Selangor Story 2011 pergi telahpun diumumkan oleh pihak penganjur di laman facebook mereka. Aku tiba-tiba menjadi begitu teruja sekali. Tak sabaqnya nak cuti minggu depan!

  1. Hotel Inn Glenmarie Kuala Lumpur
All Guest Rooms and Suites offer a 42 inch plasma TV, high-speed Internet access and a luxurious open plan bathroom with rain shower.
Pewittttttttttt.... seb baik ada internet access. hehehe.... Aku pernah tidur sini selama dua malam semasa mengikuti satu kursus kementerian. Memang besh la. Dah ler masa tuh aku dok seorang je. Katil besar untuk aku je masa tu. Haaaaaaaaaaaa... heaven! Makanan pula ala-ala buffet je memanjang.
Trip Advisor berikannya 4 bintang.
  1. Awana Genting

Aku tak pernah tidur sini. Kali terakhir pergi genting dalam dua tahun lepas kot. Hehehe... 
  1. Golden Palm Tree Resort

Hotel LIMA Bintang yang berlatar belakangkan  lautan dan matahari. Uwaaaaaa... aku dah lama dengar pasal tempat ini dari rakan-rakan pejabat tapi tak pernah menjejakkan kaki kat sana. Thanks to MSS2011, aku kini ada peluang! Ya!

Apa agaknya pihak penganjur sedang merancang untuk kami 30 orang ekkk???

Teruja tahap dewa dah neh. Hak hak hak.

.

3 comments:

Hanis said... [Reply]

Boleh jumpa akak nanti.
hehehe.

hazman aka species1980 said... [Reply]

yang golden palm tree tu menarik la jard..... nice view dan memang ada ciri eksklusif macam pangkor laut rasanya....

Bro Yusri said... [Reply]

Pangkor Laut memang best

http://pangkor-laut.blogspot.com