Wednesday, March 28, 2012

Entri blogku yang paling ramai pelawat - 12900++

Ade je orang atau anon yang dok komen dan gaduh kat entri neh... walaupun dah lama aku publish iaitu pada tahun 2010, tapi ade je komen baru. Apalah yang diorg tak puas hati tu ek? =p

To date... ada 69 komen. Nak tahu entri mana? Klik sini.

Tapi sebenarnya ada entri lain yang lebih dashyat dari tu.. tapi aku dah delete kot sebab menimbulkan kontroversi suatu ketika dahulu. Lalala..

Korang ada tak entri yang masih dikunjungi walaupun dah lama publish? Harap boleh share link kat sini.

.

11 comments:

storm rider said... [Reply]

ada.:)pasal tutorial shawl..http://soulain.blogspot.com/2011/03/cara-pakai-selendang-shawl-seperti-hana.html

dan

http://soulain.blogspot.com/2010/05/cara-pakai-tudung-untuk-majlis.html

slm perkenalan:)

Jard The Great said... [Reply]

@storm rider... hehehe.. salam perkenalan. thanks sudi kongsikan link

oranglidi said... [Reply]

ak ingat lagi sbnnye entri yg kntrovesi satu ketika dlu. bgus lh ko leh bangun kmbali kan..

Jard The Great said... [Reply]

@oranglidi.. hehehe. ingatkan takda org yg ingat. perkara camtuh la yg mematangkan seseorang. =)

oranglidi said... [Reply]

btul2.

Matjoe said... [Reply]

jard, bab2 mlm ni ramai yg cari (nk cari kebenaran)

entry aku 15k view, 300+ komen

hazman aka species1980 said... [Reply]

jARD : aku pun ada satu yang paling evergreen.... dah 2 tahun kott... >>> http://hazmanfadzil.com/2010/12/22/gadis-england-cuba-tipu-saya/ PASAL SCAM...

Jard The Great said... [Reply]

@matjoe... bak sinilah linknya. =)

@hazman... terima kasih atas perkongsian.. hehehe

Cik NurulZaty said... [Reply]

ade. kalo entry sal cite2 korea ke..lagu2 ke..hee

aqusukataip said... [Reply]

wow... bile la blog aqu nak dapat camnie.. huhu

Miss Anna Beauty said... [Reply]

Khas buat WANITA KULIT BERMASALAH!!
yang mahu tampil cantik...
anggun dan berseri.
GUNALAH AS BEAUTY.serta
Bio~ever nano cream...

Kunjungi kami di www.missanabeauty.blogspot.com

TQVM! :)